Thursday, November 11, 2010

TANAH TUMPAHNYA DARAHKU


Salam hari Jumaat semua..takde ape hari ni.saje nak tunjuk kat korang semua team kit Malaysia yang baru.Home and away boleh tahan la.tengok kat Al-ikhsan semalam rasa nak angkat jugak la tapi harga mau tau r..mau ratus jugak.tak berbaloi.haha!Kalau korang nak tau jersi baru ni nike buat pakai barang kitar semula.lapan botol air mineral dikitar semula dijadikan sehelai jersi.bagus itu kata Safiq Rahim la.takkan dia nak kencing lak kan.bagus nike ni.rumah aku ada banyak botol.kalau nak,bagi aku jersi sehelai.hahah!first performance mereka dengan jersi ni pada first match AFF Cup nanti.So korang tengok-tengok la ye.buat macam rumah sendiri.  =p



hensem tak aku?mestilah hensem kan.dah macam artis dah aku wei.want be the next?be like me.hehe.

kamilah skuad tebuan tanah!

okay kasi tarik nafassss....................."bila mau lepas?"

ni bahagian dalam jersi.belakang logo malaysia.ni trademark ori la kot.tak sure.

haa dah usha abis?perasan tak jersi Malaysia sekarang dah takde logo Persatuan Kenasepak bola sepak Malaysia(FAM).Memang bagus sangat la.kita main untuk Malaysia bukan untuk FAM.Isu FAM sekarang,mereka tetapkan perlawanan Piala Sumbangsih nanti adalah antara juara Piala Malaysia,Kelantan VS juara Liga Super.pelik kan?sebelum-sebelum ni lepas tahun 1993 juara piala PM vs juara Piala FA.haiya..suka-suka mau tukar..apa-apa pun aku tak kisah pun sebab bukan team Kedah yang lawan tapi kesian lak kat team Hobin jang Hobin.takpe2,jom wat friendly ngan Hijau Kuning.



Akhir kata,saya Hezbollah Awang,
'MAJULAH BOLA SEPAK UNTUK NEGARA.'

4 comments:

  1. dah2..penat..aku bace pasal enteri...bola nih...futsal lak...hahahaha

    ReplyDelete
  2. futsal takdak gmba sniri..kalo ada gmbaq aku stunt ka stylo tu..hahaha

    ReplyDelete
  3. yo lah...kalu ade..aku postkat blog pailang..r..baru..hg nampak..versetayle...ohohho

    ReplyDelete
  4. Wow, smart ah jersi malaysia tahun ni.. nak kena grab cepat nih!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...