Saturday, November 13, 2010

ADA APA DENGAN 500


Assalamualaikum
Sabahul khair 
Haa?Ada apa dengan 500?
haa ni yang cek nak cqita mai.
pada pagi yang indah tadi aku seperti biasa melakukan aktiviti yang menyihatkan badan aku iaitu blog walking.hahah.sihat tak?jadi aku pun usha blog mmber skolah rendah aku.
sape?
usha-usha blog dia terlihat aku pada satu link blog yang namanya sangat unik.


unik tak?unit tak!!?
bila aku usha blog dia,latest entri dia waktu tu nak cari follower yang ke 500.sape yang jadi follower yang ke 500 akan dapat wang tunai sebanyak RM500.
aku scroll2 ke bawah tengok follower dia dah ada 499 orang.
muahahahaha..
hah tunggu lagi.
maka aku lah follower yang ke 500 tu..
syok sangat ke?
haha takdela seronok macam dapat nombor 1 dalam kelas.
tapi ok la...sempoi la camni..
dia pun da membuat pengiktirafan dalam entri terbaru dia.
apa-apa pun terima kasih kepada cik Paradox Hati.
hati-hati di jalan raya.


agak-agak nanti cik Paradox Hati tu nak bagi award untuk yang ke 1000 boleh aku remove pastu follow balik?
boleh camtu?
haha.

p/s: oh,baru ku sedari yang dapat RM500 tu hanya dalam mimpi.sape la yang tarik aku masuk dalam mimpi tu.inception tol la.

4 comments:

  1. hahhaha..adeiiii..
    en.iqjauh..check email ek..ade benda yg di tny..
    huhu...:)
    hati2 di jalan raya juga..hehehe :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...bo ..aku pun nak beri award kat hg..tunggu noh..aku pun dpt pada org gak award nih..dia suh tag...10 friend...tgok r..sat g..kalu rajin.....aku buat r..hahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...