Monday, May 17, 2010

genggaman tanganmu,semangat ku oh! terus membara~~!

salam!
hari ni gua nak kasi lagu!            (lantak lu la bro......gua baca je....hurm...)






hahaha...okay2..sebuah lagu ciptaan Audi Mok lirik-Nur Fatima..
lagu ni juara pertandingan cipta lagu 1 Malaysia..
hebat x hebat lagu ni gak menang tp aku rasa banyak lagu lain lagi yang cambest!
tapi xpela lagu ni pun memang terbaik gak lah.
dengan vokal yang mantop,
terimalah,





perghh!
how meh?
tak suka?
apa?
betul-betul ho liao?
ikut suka suki hati kaki korang lah..
bagi aku terbaik gak lah lagu ni..
aku minat lagu je..artis kureng..
apa-apa puun,FYI,
ramai yang sokong lagu ni sebab penyanyinya 
dan ramai jugak yang x puas ati sebab banyak lagi 
lagu-lagu lain yang??ya..yang cambest!
tapi nak wat cmna xde rejeki..
komposer-komposer bawah tanah(underground)
yang x femes sape yang nak undi pun..
orang mesti mau faizal tahir punyalahh..
badan tough la katakan...
hahahaha


kalao asyik pikir duit camtu la pun.
sikit2 nak undi.
sampai bila nak maju bro pun...


xpela.
korang layan jela lagu patirotik ni.
aku nak main dota jap.
gua kasi lirik kat bawah k.
blah dulu.

Ku teguh berdiri
Tiada lagi ragu atau gentar
Ku terus berani melangkah maju
Terus ke hadapan satu impian
Nyawa ku pertaruhkan

Genggaman tanganmu
Semangatku o terus membara
Janji ke padamu harapanmu
Ingin ku laksanakan
ooo ooo

Kau adalah ilham
Pada mereka yang ingin berjaya
Kau terus berjuang teguh membawa perubahan
Satu impian o berjuta harapan
Satu Malaysia kita inspirasi
Pada dunia namakan dijulang
Kita menjadi kebanggaan
Satu wawasan bersama bergandingan



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...